BİZİ ARAYIN Haftaiçi ve Cumartesi 10:00 - 20:00
Haftaiçi ve Cumartesi 10:00 - 20:00
zirkonyum-dis-kaplama

Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum kaplama, beyaz renkli bir metaldir. Sert bir metal olmasından dolayı da tercih edilen zirkonyum kaplama, sahip olduğu ışığı geçirebilme özelliği ile de dişlerde doğal bir görünüme neden olur. Tecrübeli diş estetiği doktorlarımız, zirkonyum kaplamanın, doğal dişlerden hiçbir farkı olmaması ve dişlere herhangi bir zarar vermemesi nedeniyle tercih etmektedir.

Kliniğimiz uzman diş estetiği doktorları, zirkonyum kaplama tedavisini sahip olduğumuz uluslararası deneyim ve ileri teknolojiyle komplikasyonsuz bir şekilde gerçekleştirmektedir. Kliniğimiz bu sayede diş estetiği için gelen hastalarımızın sağlıklı ve mutlu gülüşlerle ayrılmasını sağlar.

Metal Seramik Kronlar

Metal-seramik kaplama, günümüzde yaygın olarak kullanılan bir kaplama türüdür. Metal seramik kronlar, diş renginde kaplanmış metal bir kapaktan oluşur. Diş doktorlarımız tarafından katman katman özel olarak tasarlanan metal seramik kaplama, doğal bir diş görünüşündedir. Doğal görünüşü nedeniyle komşu dişlerinizle de tam olarak uyum sağlar. Ayrıca metal seramik kaplama, 20 yıldan daha uzun bir süre dayanmaktadır.

Tam Seramik Kronlar

Tamamen porselenden yapılan tam seramik kronlar sağlığa zararlı değildir. Tam seramik kronlar da, metal seramik kronlar gibi gerçek dişlere çok benzemektedir. Bu nedenle doktorlarımız, önde ve görünen bölgedeki dişler ve azı dişleri için bu tür kronu önermektedir.

Estetikten ödün vermek istemeyen hastalar için tam seramik kron günümüzde tercih edilen bir çözümdür. Ayrıca diş doktorlarımız, bu kaplamaları kullanırken rengi, yüzey yapısını ve diğer karakteristik özellikleri de diş maddesine tam olarak karşılık gelecek şekilde tasarlayabilir.

Kron Kaplamanın Avantajları

• Kron kaplamalar, yüzde 100 metal olmamaları nedeniyle alerjisi olan hastalar için uygundur.
  • Dişlere yüksek adaptasyon kabiliyetine sahiptir.
  • Kaplamanın rengi, doğal görünümü nedeniyle ön ve arka dişlerinizle aynı olmaktadır.
  • Işık geçirgenliğinin yüksek olması, dişin doğal bir görünüme sahip olmasını sağlar.